[cstex] Mirne OT: Vyroba PDF pro osvit

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Aug 22 13:10:31 CEST 2008

Dobry den.
Pan Wagner opet nezklamal - velmi moc mu dekuji za cenne informace a
verim, ze poslouzi nejen mne, ale pri prohledavani archivu budou tyto
informace uzitecne v budoucnu i pro dalsi zacatecniky

Jeste jednou mnohokrat diky..

Zdravi J. Hajtmar

PS: Diky i za opetovne upozorneni na TeXperience 2008. Uvazoval jsem o
prihlasce uz delsi dobu, ale po tomhle nakopnuti panem Wagnerem mi to
nakonec nedalo a obratem jsem se prihlasil - rad poznam radu tech
dobrych lidicek, kteri mi v konfere uz nekolik let radi.
Vezmu s sebou i svoji osobni sekretarku :-) a kytaru (kdyby bylo potreba
a nekdo si chtel zapet :-)