[cstex] 2x Re: "specialni" zlomky a typografie

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Aug 18 17:42:42 CEST 2008

2008/8/18 Tomas Davidek <Tomas.Davidek at cern.ch>:

> Fajn, dekuji za info. Muzete prosim uvest priklad pouziti ? (font a dana
> pozice)
>
> Jsou dnes v distribuci TeXlive jine/dalsi fonty, ktere obsahuji stojata
> recka pismena ?

Stojata recka pismena, pokud vim, obsahuje bezny font Symbol. TeXove
jmeno je "psyr", sklonena verze "psyro" pro pouziti v matematice je
udelana transformaci (SlantFont). Asi k tomu existuje LaTeXove
rozhrani, staci prohledat *.fd soubory. Dalsi moznosti jsou textove
fonty pro sazbu rectiny "cbgreek". A pokud pouzijete XeLaTeX, urcite
najdete nejaky OpenType font s rectinou.

> Zdravi
>            Tomas Davidek

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/