[cstex] Problém při instalaci babelu pod TeXLive2007

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." LPr at pontex.cz
Tue Apr 29 17:13:35 CEST 2008

... Instaloval jsem TeXLive2007 znova a myslím, že konečně úspěšně.
(Instalaci jsem nechal doběhnout úplně.)

Instaloval jsem balíček csh-hindi-babel. (žádný problém s Perlem.)

Volal jsem znovu mktexlsr. (Jen pro pořádek - TexLive2005 měl v sobě
adresář texmf-local, zatímco TeXLive2007 jej umístil do
<TLRoot>\..\texmf-local; jde cesta pro texmf-local nějak změnit?) Žádné
chybové hlášení.

Smazal jsem Test.aux. Ale \bblstyerror při překladu Test.tex se objevuje
pořád.

Jak ověřím, že balíček csh-hindi-babel se nainstaloval úspěšně tam, kam
měl? A co bych ještě mohl provést proti tomu \bblstyerroru?

Předem děkuji.

Lukáš Procházka