[cstex] Problém při instalaci babelu pod TeXLive2007

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Apr 29 14:44:41 CEST 2008

2008/4/29 "Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." <LPr at pontex.cz>:
> ... Tak pořád se mi objevuje \bblstyerror (poté, co jsem doinstaloval
> balíček csh-babel.zip):

To vypadá, že z nějakého důvodu nebyl spuštěn mktexlsr, nebo neměl
dostatečná práva k zápisu nové souborové databáze, protože se použil
starý czech.sty, nikoliv ten z balíčku csh-babel.zip. Také je dobré
smazat test.aux, může v něm zůstat nějaká stará informace.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/