[cstex] Problém při instalaci babelu pod TeXLive2007

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Apr 29 12:45:29 CEST 2008

2008/4/29 "Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." <LPr at pontex.cz>:
> Zdravím účastníky konference,
>
>  snažím se instalovat csbabel 3.2 stažený z cstug podle návodu na
> http://icebearsoft.euweb.cz/tex/csh_babel.php.
>
>  Mám nainstalovaný TeXLive2007 (jak moc dobře - zatím nevím, protože jsem
> jím zatím nic nepřeložil).

Tohle vypadá na problém Perlu, buď je instalován špatně, nebo něco
chybí. Getopt::Long je standardní modul, který by v každém Perlu měl
být. Možná stačí jen opravit PATH, možná to bude chtít nastavit
PERL5LIB s cestou na adresář perl/lib

Ještě bych upozornil na problém, že můj skript si neporadí s případem,
kdy jména adresářů, kde je instalován TeXLive, obsahují mezery.
Antonín Karolík mi poslal opravený skript, který navíc lépe
spolupracuje s MiKTeXem, ale ještě jsem neměl čas to aktualizovat u
sebe na webu.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/