[cstex] Dost off topic: LaTeX => Word

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Apr 23 10:32:40 CEST 2008

Dne 23. duben 2008 8:32 Lubos( Kloc <kloc at ipm.cz> napsal(a):

> [...]
>  > (MS Word, ze openoffice to otvori zle). Hovori, ze to funguje pekne,
>  > lebo htlatex funguje iba ako tlacovy driver v standardnom latexu.
>  > Nakoniec treba iba male doladovacky
>  >
>  > Jan Janech
>
>  Tohle bude asi docela dobre fungovat pro text, ale co to udela s
>  matematikou? Mam dojem, ze tyto programy proste vyrastruji vzorce do
>  bitmapoveho obrazku, a to asi pan Wagner nechce. Prevod TeX -> MathML ->
>   EquationEditor je asi teoreticky mozny, ale zatim jsem neslysel o

Presne tak, bitmapove rovnice mi neprojdou, to mi redaktori omlati o
hlavu. Zkousel jsem tex4ht. Puvodne byl sice psan pro prevod do HTML,
ale umi i jine vystupy. Vystup do OOo byl docela dobry, rovnice byly v
MathML, coz OOo zvladne, ale neumi to ulozit jako doc (rovnice se
rozpadnou). Vystup z tex4ht primo do Wordu take znicil rovnice.
zkousel jsem to vsak asi pred 3 lety, mozna je dostupna novejsi verze.

>  S pozdravem,
>
>  Lubos Kloc

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/