[cstex] Dokumentace

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Apr 23 08:37:08 CEST 2008

Dobry den.

Pavel Novák wrote:

>Hezký den,
>používám distribuci emTeX a chtěl bych se zeptat, ve kterém adresáři najdu
>dokumentaci k nainstalovanému balíčku PSTricks. Adresářová struktura TeXu

Nejspis nikde, protoze tudo distribuci Eberhard Mattes bohuzel uz radu
let nepodporuje.
A pokud ano, hodne starou. Novou dokumentaci najdete na CTANu, napr.
http://www.cstug.cz/, Software, Archivy CTAN a CSTUG.
<http://www.cstug.cz/ctan/index.html>

>je pro mě dost nepřehledná. Má nějaký systém? Najdu také někde knihu LateX

Dnes se pouziva TDS, emTeX ma zcela jinou. Pokud nevite, co to je TDS,
podivejte se na
stranky CSTUGu, Dokumentace a literatura, Nejcastejsi dotazy o TeXu.

>Companion? Vím, že tady jednou někdo uváděl nějaký příkaz, kdy se otevřela
>v pdf.

Pokud to nebyla nejak piratska kopie, nikde. Ale lze ji koupit napr.
pres http://marecek.kup.to/.

>Taky bych se chtěl zeptat, jestli někde najdu přehled důležitých texovských
>balíčků + popis co umí. Abych zbytečně neobjevoval Ameriku. Něco jako je na
>konci knihy Petra Olšáka Typografický systém TeX. Mimochodem nepatří něco
>podobného na stránky CSTUGu?

Vsak to tam taky je. Napr. Dokumentace a literatura, TeX catalogue
on-line, brief a dalsi.

Zdravi
                Jaromir Kuben