[cstex] rozlisenie pre tlac

Slavkovský Peter peter.slavkovsky at fmed.uniba.sk
Tue Apr 22 14:35:51 CEST 2008

Srdecne pozdravujem. Poprosil by som o radu. V prostredi MIKTEX 2.7 a WinEdt kvoli zrkadlovemu obrazu z dvi suboru vytvaram ps subor (dvips) a potom pdf subor (ps2pdf).  Je potrebne zadat pre dvips parameter rozlisenia  -d 600, aby som dosiahol 600dpi tlac ?  Pre ps2pdf  (gswin32c) je uz nastaveny parameter r 600.
Rad by som sa spytal ako je to s rozlisenim pri konverzii dvi2pdf.

Je rozdiel, ak na rovnakej tlaciarni tlacime ps subor v porovnani s tlacou pdf suboru (ktory vytvorime z tohoto ps suboru, resp. ho vytvorime priamo pomocou dvi2pdf) ?

Vopred dakujem za akekolvek vysvetlenie.
S pozdravom
P.Slavkovsky