[cstex] zmena mezery po nadpisu

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Tue Apr 22 02:35:58 CEST 2008

Obsah se vysazuje prikazem \chapter* a tento prikaz pouziva pro design hlavicky
vnitrni prikaz \@makeschapterhead -- ten je potreba jeste take predefinovat
(pro prikaz \chapter, tedy bezne kapitoly, se predefinovava \@makechapterhead).

Zdravim
J. Rybicka.

22. 04. 2008 01:04 Czech and Slovak TeX-related mailing list
<cstex at cs.felk.cvut.cz> napsal(a):
> Asi jsem to nepopsal zcela presne. Kdyz dam prikaz \tableofcontents, vysadi
> se obsah, ktery je vecne naprosto v poradku. Jedine, co mi vadi, je fakt, ze
> nastavene mensi vertikalni odsazeni nezmensi odsazeni pred a za nadpisem
> OBSAH, ktery predchazi vlastnimu seznamu kapitol a stranek. Strucne: v >
predchozim popsane reseni funguje na vsechny nadpisy urovne chapter, nikoliv

http://bulletin.cstug.cz/bul974.shtml