[cstex] zmena mezery po nadpisu

Pavel Veselý vesely.p at post.cz
Tue Apr 22 01:35:35 CEST 2008

Asi jsem to nepopsal zcela presne. Kdyz dam prikaz \tableofcontents, vysadi
se obsah, ktery je vecne naprosto v poradku. Jedine, co mi vadi, je fakt, ze
nastavene mensi vertikalni odsazeni nezmensi odsazeni pred a za nadpisem
OBSAH, ktery predchazi vlastnimu seznamu kapitol a stranek. Strucne: v
predchozim popsane reseni funguje na vsechny nadpisy urovne chapter, nikoliv
na nadpis OBSAH (ktery ma taky uroven chapter). Tim ale dojde k ruznemu
formatovani, coz neni vzhledne.