[cstex] Cislovanie riadkov

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Tue Apr 1 14:44:20 CEST 2008

Dobry den,

chcel by som cislovat riadky textu pripraveneho v plainTexu. V knihe p.
Olsaka je na to vyborny navod. Ja by som vsak potreboval umiestnit cisla  na
okraj oproti vazbe, cize odlisovat parne a neparne strany. Pristup p. Olsaka
asi nepojde pouzit, lebo v case cislovania riadku
este nie je zname, na ktorej strane sa dany riadok nachadza.

Ak by zlyhal TeX nedali by sa vsunut prislusne prikazy do dvi, kde su uz
riadky a strany zalomene? Pripadne do ps?
O jazyku dvi zatial nic neviem, ale viem, ze je opisany v prvej knihe p.
Olsaka. Ktorou cestou by som sa mal pustit?

Za rady dakuje

Anton Surda