[cstex] Odkaz na vicestrankovy vlozeny dokument v ConTeXtu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Sep 12 08:44:27 CEST 2007

Dobry den.
Potreboval bych poradit s umistenim krizoveho odkazu do seznamu priloh
resp. do obsahu v ConTeXtu.
Jde mi o to, ze kdyz se v obsahu nebo napr. seznamu tabulek odkazuji na
obrazek nebo tabulku v dokumentu, neni zadny problem.
Do problemu se dostavam, az kdyz se potrebuji odkazat na
nekolikastrankovy dokument, ktery je vlozeny do vysledneho PDF souboru
pomoci prikazu \copypages. Tento prikaz vlozi stranky urcene parametry
prikazu do vysledneho souboru. Takze napr. :

\useexternalfigure[skolnirad][usefiles/_skolnirad_16-2007.pdf][type=pdf,metod=pdf]
\copypages[skolnirad][n=18,scale=1000]{Školní řád č.j. 16/2007}%

mi vlozi 18-ti strankovy dokument do vysledneho souboru. Potrebuji se
ale nyni odkazat na prvni stranku tohoto "vicestrankoveho pdf obrazku".

Jde o to, ze na teto prvni strance nechci mit zadny jiny text (tj. napr.
nadpis kapitoly na kterou by se dalo odkazat - ten totiz narusuje vzhled
vlozeneho dokumentu a posouva jeho horni okraj).

Da se nejakym zpusobem umistit na tuto prvni stranku 18ti stranneho
vlozeneho dokumentu umistit nejaka "neviditelna tabulka" nebo
"neviditelny obrazek" nebo znacka (nulovych rozmeru, aby to neposunulo
okraj vlozeneho dokumentu), co by mi umoznilo se na tuto stranku
kliknutim ze seznamu priloh nebo z obsahu primo dostat? Bohuzel u
prikazu \copypages nelze dat referencni znacku. tj neco takoveho
\copypages[skolnirad][n=18,scale=1000][REF]{blabla}%

Mozna je to jednoduche, ale s krizovymi odkazy v ConTeXtu nemam zatim
moc zkusenosti

Diky Jaroslav Hajtmar

PS: Zkousel jsem i jine prikazy nez \copypages, ale bud je neumim pouzit
nebo nedavaji pri vkladani nekolikastrankoveho dokumentu dobry vysledek.
Navic mi nejde o vlozeni odkazu na externi dokument, ale na plnopravne
zacleneni tohoto externiho dokumentu do stavajiciho textu ...