[cstex] Anotovani (pridavani komentaru) do PDF souboru

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Oct 24 17:00:13 CEST 2007

24.10.07, Jirka Kosek <jirka at kosek.cz>:

> Při vší úctě, to je pěkný FUD.
>
> Licence je tady
>
> http://www.microsoft.com/interop/osp/default.mspx
>
> a chápu ji i já jako neprávník. Licence zajišťuje, že můžete OOXML
> (Office Open XML) implementovat. Licence se nijak nevztahuje na samotný
> text standardu formátu, ten ale vydává ECMA, resp. v budoucnu
> pravděpodobně i ISO, a číst si jej samozřejmě každý může.

OK, teď jsou tam přidány informace, které tam nebyly, když jsem to
četl naposled (asi loni). Tehdy jsem našel jen odkazy na vysvětlivky k
patentovým podmínkám, kde bylo řečeno, že program musí nést informaci,
že obsahuje "intelectual property of Microsoft" a nějaké další
poznámky, z nichž jsem vůbec nebyl moudrý. Pokud i Redhat uznává
použitelnost této licence, pak je asi v pořádku.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/