[cstex] Anotovani (pridavani komentaru) do PDF souboru

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Wed Oct 24 16:24:37 CEST 2007

Zdenek Wagner wrote:

> Např. Kodak Photo je patentovaný formát a napsaní vlastního SW pro
> práci s tímto formátem je trestné. Formát OfficeOpen od Microsoftu je
> také patentovaný. Je sice dokumentován, ale formulace patentu je tak
> nepochopitelně spletitá, že je možná trestné i čtení dokumentace
> (právníci se na tom zatím neshodli).

Při vší úctě, to je pěkný FUD.

Licence je tady

http://www.microsoft.com/interop/osp/default.mspx

a chápu ji i já jako neprávník. Licence zajišťuje, že můžete OOXML
(Office Open XML) implementovat. Licence se nijak nevztahuje na samotný
text standardu formátu, ten ale vydává ECMA, resp. v budoucnu
pravděpodobně i ISO, a číst si jej samozřejmě každý může.

  Jirka Kosek     e-mail: jirka at kosek.cz     http://www.kosek.cz
  Profesionální školení a poradenství v oblasti technologií XML.
     Podívejte se na náš nově spuštěný web http://DocBook.cz
       Podrobný přehled školení http://xmlguru.cz/skoleni/
                   Nejbližší termíny školení:
 ** Úvod do XML 15.-18.10.2007 ** XML schémata 11.-13.12.2007 **