[cstex] Navod - Instalace ConTeXtu pod TeXLive 2007 ve WinXP

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Oct 14 20:26:13 CEST 2007

OK. Dekuji za upresneni a vysvetleni.Jen par poznamek ...

Vit Zyka napsal(a):

> Diky za navod. Zde je par poznamek vyplyvajicich z mych zkusenosti:

> Ruby je dobre, ale zrejme neni nezbytne.

Jak uz jsem psal v predchozim mailu, ja osobne bez RUBY context pod
TL2007 nespustim....(vymazal jsem cestu k ruby z PATH a prestalo to chodit)

> Toto uz vubec neni potreba, viz drivejsi e-mail s prikazem
>    F:\texlive\setuptl\tlpmgui --install-mode

OK Souhlasim, ale amaterum jako jsem ja to muze prinest jen
neprijemnosti ...

> [...]
>    cont-fnt.zip - podpora dalsich fontu
> dalsi se jiz prilis casto nemeni a pro upgrade neni nezbytne
>    cont-ext.zip - rozsireni (autorem neni HH)
>    cont-img.zip - obrazky pro testovani (vhodne k vytvareni minimalnich
> verzi bug reportu)
> vetsinou zcela zbytecne
>    cont-exa.zip - PDF interface
>    cont-ppc.zip - chemicke vzorce
>    cont-mpd.zip - konvertor Metapost -> PDF

> Pokud by jste se chtel vratik k predchozi verzi, je lepsi kopirovat do
> texmf-upgrade a tento adresar vlozit do TEXMF promenne v texmf.cnf
> souboru. texmf-upgrade musi predchazet texmf-dist.

DIky za tip .. Pro mne je to velmi dobra rada ...

> Toto je nestandardni zpusob!!! PATH bela nastavena instalatorem na adresar
>    C:\TeX\bin\(VAS_OPERACNI_SYSTEM)\
> (standartne do c:\TeXLive2007\bin\(VAS_OPERACNI_SYSTEM)\)

Uznavam. Na druhou stranu se mi tohle uz nekolikrat neosvedcilo. Mam
totiz radu BAT a EXE souboru, ktere pri praci s (nejen) TeXem pouzivam
(pdfopen,pdfclose,vlna,tidy,remdiak,puretext, atd. a davky napr. pro
mazani docasnych souboru a jejich presun do archivu atd...), ktere kdyz
zkopiruju do C:\TeX\bin\(VAS_OPERACNI_SYSTEM)\ , tak za par mesicu napr.
pri preinstalaci systemu se k nim uz nikdy nedostanu (tedy pokud nekde
je nebudu mit zazalohovane a navic poznacene, o ktere EXE a BAT soubory
se jedna) - cili tohle je pro mne spis prakticka zalezitost, kdy mam ve
svem texmf-local uplne vsechny svoje veci ktere potrebuju (a jsou
nezavisle na dalsich instalacich)

> restart netreba, staci spustit novou konzoli

to je pravda, staci se odhlasit ze sveho uctu a znovu prihlasit - coz je
o neco malo rychlejsi

> uplne staci
>    texmfstart texexec --make --all
>
> (texhash=mktexlsr, updmap context vubec nepouziva)

To je pravda, ale spoustim pod TL2007 i napr pdfcsplain, cslatex atd...
takze potrebuju to udrzovat v chodu i kvuli necemu jinemu nez je ConTeXt
(coz je ovsem z hlediska navodu k ConTeXtu irelevantni)

Zdravi Jarda Hajtmar