[cstex] Instalace TeXLive 2007

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Oct 14 20:00:57 CEST 2007

Vyradil jsem c:\ruby\bin z cesty a context mi prestal fungovat, tj.
nelze udelat napr. texmfstart texexec --make --all ani zkompilovat
zdrojovy text tj. prikaz
texmfstart texexec file

Vzhledem k tomu, ze se pri starem zpusobu volani prekladu tj. pomoci
texexec file (v TL2005 jsem to tak delal 3roky)
spousti davkovy soubor texexec.bat v nemz je obsazeno :

@echo off
texmfstart texexec.rb %*

tak nefunguje ani stary zpusob spousteni prekladu.

Pozor! Upozornuji na to, ze to, ze mi ConTeXt s perlovskymi skripty
nebeha jeste nemusi nic znamenat - chtelo by to aby to overil jeste
nekdo dalsi.
Uz jsem totiz psal, ze obcas spoustim na svych WinXPckach i samostaty
PERL (ActivePerl).

Na druhe strane je podle mne krajne nepravdepodobne, ze by to bylo tim,
protoze ten ActivePerl jsem do WinXP neinstaloval, jen rozbalil do
korenoveho adresare a pridal do sys.promenne PATH cestu k binarkam.

Pred instalaci TL2007 jsem smazal nastaveni cesty k binarkam Perlu z
PATH a navic jsem presunul cely ActivePerl do nejakeho dost vnoreneho
adresare, takze podle mne WinXP nemely moznost nejakym zpusobem zjistit,
jestli jsem mel nebo nemel jinou verzi Perlu nainstalovanu (i kdyz kdo

Zdravi Jarda Hajtmar