[cstex] Instalace TeXLive 2007

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Sat Oct 13 11:39:28 CEST 2007

Jaroslav Hajtmar wrote:
> [...]
> odstranil veskere zbytky predchozi instalace TeXLive 2005 - vcetne
> nastaveni path, ghostscriptu atd atd...)
> Instalace probehla naprosto v pohode a bez sebemensich problemu.
>
> Bohuzel se mi nepodarilo rozjet ConTeXt  o ktery mi jde predevsim (stahl
> jsem si nove veci z Pragmy, nakopiroval je to texmf a aktualizoval
> pomoci temxfstart texexec --make --all, restartoval jsem pocitac atd... )
> Nic ... Zkratka temxfstart texexec file nejede ... zadna  chybova hlaska
> , zadny message, nic ... na nejakou vterinku je v prikazovem radku

Z tohoto popisu nedokazi nic konkretniho napsat. ConTeXt v soucasne dobe
je rizen skripty v ruby, pokud ale ruby neni nainstalovane (to si vsak
muzete snadno doplnit), pouziji se stare skripty v Perlu.

Hadam, ze Vas problem je v cestach, neco mate spatne nastavene, nejak se
tlucou verze, ale tezko takto soudit. Nepisete, zda se pri
   texexec --make --all
vygenerovaly formaty. Zkousel jste, zda se najde texmf.cnf:
   texmfstart --locate texmf.cnf

Vit Zyka