[cstex] Navod na pocesteni MikTeX 2.5

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Oct 3 10:22:13 CEST 2007

2.10.07, ourada at email.cz <ourada at email.cz>:
> Zdravim.
> Nebylo by mozne Vami vytvoreny navod zaslat emailem? ( ourada(at)email.cz
> )
> Na odkazovane adrese jiz neni bohuzel k dispozici.

Nechcete zkusit muj navod, ktery je na
http://icebearsoft.euweb.cz/tex/csh_babel.php? Je sice pravda, ze jsem
to fyzicky v MikTeXu nezkusil, jen jsem vychazel podle manualu. Je
take mozne, ze nebudete mit CS-fonty (to lze napravit dodatecne), ale
v kazdem pripade bude fungovat kodovani T1. Na začátek souboru od
prvního sloupce dáte

%& -translate-file=cp1250t1.tcx

a v preambuli zapnete kodovani T1 pomoci

\usepackage[T1]{fontenc}

Jeste bych, zejmena pro pdfTeX, doporucil v kodovani T1 pouzit LM
fonty misto EC fontu. Toho dosahnete pomoci

\usepackage{lmodern}

> Dekuji

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/