[cstex] Špatný vzhled dokumentů napsaných v MikTeXu

Roman Maňák astro_x at post.cz
Wed Oct 3 10:31:44 CEST 2007

Zdravím,
používám TeXovskou distribuci MikTeX 2.5 na Windows. Vytvářím v něm
například jeden "časopis" pro úzký okruh zasvěcených a právě tady jsem
narazil na jeden problém. Dva čtenáři mi napsali, že text vypadá hrozně -
jako při nějakém špatném rozlišením. Podíval jsem se tedy na daný dokument
pod Linuxem a zde vypadá text opravdu hrozně - písmo je strašně kostrbaté
a velmi špatně nečitelné. Teprve až při velkém zvětšení (cca 250%) je text
tak jak má být. Zajímavé je, že matematická prostředí jsou v pořádku. Na
ukázku jsem zde http://monoceros.muni.cz/~ram/Obrazovka1.png umístil
screenshot.

Nevíte čím by to mohlo být a jestli by tento problém šel napravit při
tvorbě dokumentu například nějakým baíčkem?

Předem díky za odpověď

Roman

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.

Řekněte NE děravému standardu Microsoft Office!
http://www.noooxml.org/petition
---