[cstex] zdrojovy kod vedle obrazku

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Thu Nov 29 09:25:27 CET 2007

Zdravim,

> Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nema zkusenost,
> jak vedle vytvoreneho obrazku napsat jeho zdrojovy kod.
> Prostredi verbatim totiz nejde napsat jako parametr jineho prikazu.
> Jan Budsky

Ja som take nieco potreboval minuly rok, ked som pisal maly manual ku
svojim grafickym podprogramom. Vyriesil som si to priamo tam, kde vytvaram
obrazky. Teda pri vytvoreni obrazka som mal okamzite pri nom aj zdrojovy
kod. Mam teda graficky podprogram, ktory vypise vlastny kod vedla obrazka.
Obrazky vytvaram TeXom, takze zdrojovy kod do obrazka som vypisal pomocou
verbatim. Ten verbatim by mal v pohode fungovat aj u Vas, trebars aj tak,
ako to uz naznacil pan Rybicka.

Zdravim
Ladislav Bitto