[cstex] Tucna recka pismena v matematice

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Thu Nov 29 08:21:59 CET 2007

Dobry den,
kolegyne se na me obratila s prosbou o pomoc -- chtela by ve skriptech pouzivat
v matematice tucna kurzivni recka pismena. Ma prosim nekdo zkusenosti s nejakym
vhodnym fontem pro tuto prilezitost? Prohledl jsem CTAN a nebyl jsem schopen
najit neco vhodneho...

Ona mela k dispozici jakysi prikaz z amstexu, ktery pozadovaneho efektu
dosahuje dvojitym zobrazenim obycejneho reckeho pismene tesne vedle sebe, coz
zdalky vypada jako tucne. Pripada mi to ponekud primitivni:)

Dekuji a zdravim
J. Rybicka.