[cstex] Chyba v Latin Modern fontech?

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Nov 8 15:42:54 CET 2007

2007/11/8, Jaromír Kuben <kuben at scova.vabo.cz>:
> Dobry den.
>
> Narazil jsem v LateX2e na problem s nekterymi znaky v \texttt.
>
> Pri pouziti CM resp. CS fontu da kod \texttt{<A\char95 b>} ocekavany
> vystup <A_b>.
> Ale s pouzitim  \usepackage{lmodern} dostanu misto
> <    otoceny vykricnik
>  >    otoceny otaznik
> _     tecku nad pismeno,
> tedy znaky, ktere jsou na techto pozicich v "normalnich" fontech, ne
> "typewriter type".

U mne na TL2007 v Linuxu to funguje spravne, vystup je <A_b>, tedy
samozrejme v kodovani T1. Kodovani OT1 ani IL2 s LM fonty nefunguje,
ale pro pdfTeX lze pouzit premapovani, takze se TeXuje s metrikou
CM/CS fontu, ale do PDF se vlozi LM fonty. V takovem pripade to
samozrejme funguje. Prislusne mapovaci soubory jsem dodavany s LM
fonty a jsou i v TL. Ja to tak mam udelano u sebe.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/