[cstex] LaTeX, minipage a vfill

Pavel Novák pavel.novak at gmail.com
Thu Nov 15 14:53:14 CET 2007

Hezký den,
snažím se sázet v LaTeXu písemné práce na SŠ. Používám sazbu do dvou sloupců
pomocí prostředí minipage. Tisknu na A4 a do jednoho sloupce se mi většinou
vejdou tři písemky. Mám ale dva problémy:

1) v prostředí minipage nefunguje pružná vertikální mezera vfill, takže
mezery mezi jednotlivými písemkami musím ručně dopočítávat, což dost
zdržuje.

2) taky jsem nepřišel na to, jak vložit mezi jednotlivé sloupce vertikální
čáru (pokud možno přerušovanou). Pomocí ní by se mi pak písemky lépe
rozstříhaly.

Dík za jakoukoli reakci.
Pavel Novák