[cstex] ztracena zprava

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri May 18 16:35:46 CEST 2007

18 May 2007 07:03:44 -0700, jirka.cech at gmail.com <jirka.cech at googlemail.com>:

> ja mam proste k dispozici asi jen ten google. Nevim, pripadam si jako
> debil ale moje posty se na stridacku objevuji a mizeji, lidi mluvi o
> tom, ze mi prilozili kus funkcniho kodu a ja u jejich postu nic
> nevidim, odkazuji na veci, ktere u mne proste nejsou zobrazeny a ja z
> toho zacinam byt na prasky. Jsem v zahranici, nevim o zadnem news
> serveru, nevim, jak precit odpovedi na svou otazku, v google groups mi
> funguji vsechny skupiny krome tech ceskych, ktere jsou zdrejmne neco
> extra, kdyz nejsou schopne fungovat aspon tak jak zbytek sveta.
> Zacinam byt ponekud zoufaly.

Problem bude asi v tom, ze tato diskuse NENI primarne na google
groups. Brana mezi diskusnim listem cstex a google groups muze kvuli
antivirovym a antispamovym kontrolam zpravy pozdrzet a leccos
odriznout. Prihlaste se do emailoveho listu, viz
http://lists.felk.cvut.cz/mailman/listinfo/cstex a na stare zpravy se
podivejte do archivu na http://lists.felk.cvut.cz/pipermail/cstex/
(funkcni kod od Lubose Kloce tam je).

Zdeněk Wagner