[cstex] ztracena zprava

jirka.cech@gmail.com jirka.cech at googlemail.com
Fri May 18 16:03:44 CEST 2007

On May 17, 3:50 pm, Robert Marik <m... at mendelu.cz> wrote:

> Myslim ze pokud to poslete jinak nez na mail c... at cs.felk.cvut.cz, tak ta
> zprava ceka na rucni schvaleni, ze to neni spam.
>
> Cosi se tu o tom psalo tady:http://groups.google.cz/group/cz.comp.cstex/browse_thread/thread/8398...
>
> R.M.

ja mam proste k dispozici asi jen ten google. Nevim, pripadam si jako
debil ale moje posty se na stridacku objevuji a mizeji, lidi mluvi o
tom, ze mi prilozili kus funkcniho kodu a ja u jejich postu nic
nevidim, odkazuji na veci, ktere u mne proste nejsou zobrazeny a ja z
toho zacinam byt na prasky. Jsem v zahranici, nevim o zadnem news
serveru, nevim, jak precit odpovedi na svou otazku, v google groups mi
funguji vsechny skupiny krome tech ceskych, ktere jsou zdrejmne neco
extra, kdyz nejsou schopne fungovat aspon tak jak zbytek sveta.
Zacinam byt ponekud zoufaly.