[cstex] \sum v text a display modu - chyba?

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon May 7 09:45:16 CEST 2007

Jaromír Kuben wrote:
> Ja osobne jsem si predefinoval uz pred casem \sum (a dalsi) tak, aby to
> odpovidalo \sum\limits.
> Zda se mi to daleko citelnejsi a v tomto pripade povazuji citelnost za
> dulezitejsi nez
> rozhazeny radkovy rejstrik.

To je pravda.

Ja si vzpominam, ze jako student jsem na text, kde indexy u sum byly
jednou nad a pod a jednou za, hledel dost prekvapene a necetlo se mi to
dobre.

Ted uz vim o co jde, tak v tom problem neni, ale mozna stoji za to
zvazit, pro koho je text urcen.

Dival jsem se ted do skript z nekonecnych rad a vsiml jsem si, ze v
mistech, kde to je nepodstatne, nebo kde si to muze laskavy ctenar
domyslet, jsou indexy v sumaci vynechany uplne. A neprislo mi to na ujmu
srozumitelnosti, takze mi to prijde jako dobra myslenka.

Robert Marik