[cstex] \sum v text a display modu - chyba?

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 7 09:17:42 CEST 2007

Zdenek Wagner napsal(a):

> [...]
Dobry den.

>A jeste jeden dodatek: ja bych se rozhodne zamyslel nad tim, jestli je
>nutne mit sumaci skutecne v textu, nebo zda je vhodnejsi se odkazat na
>nejakou rovnici.

Tomu se ve skutecne matematickem textu (ktery je venovan napr. radam)
rozhodne neda
vyhnout, ne vse je nejaka rovnice. A navic pokud je vsechno samy odkaz,
je takovy text
dost obtizne citelny.

Ja osobne jsem si predefinoval uz pred casem \sum (a dalsi) tak, aby to
odpovidalo \sum\limits.
Zda se mi to daleko citelnejsi a v tomto pripade povazuji citelnost za
dulezitejsi nez
rozhazeny radkovy rejstrik. Navic mam dojem (kdyz si vezmu starsi
kvalitne a rucne sazenou
matematickou literaturu), ze se u sum, soucinu, sjednoceni apod. (proste
co je big operator)
vubec psani dolnich a hornich indexu vedle (i v odstavcovem modu)
nepouzivalo a prislo to az s TeXem.
Zdravi
                Jaromir Kuben

Zdravi