[cstex] Fwd: context a pdftex : chybi cmrm.enc

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon May 7 00:39:55 CEST 2007

7.5.07, Stepan Roucka <tetaberta at seznam.cz>:
> Postupoval jsem dle Vasich rad, stahnul jsem si cont-tmf.zip z pragma-ade
> a lm.zip z CTAN
> mktexlsr
> texexec --all --make
>
> Pri prekladu dokumentu nyni dostavam ponekud odlisne chyby:

LM fonty jsou sice na disku, ale programy o nich nevedi. Pokud jste
vsystemu LM fonty nikdy nemel, pouzijte jeste prikaz:

updmap --enable Map=lm.map

Pokud se updmap bude zlobit, ze se updmap.cfg nezmenil, pusttne updmap
bez parametru, aby se aktualizovala zmenena mapa lm.map. Pregenerovani
formatu neni nutne, updmap pouze rika, ktere PFB se prideluji fontovym
prepinacum (ve vsech formatech a vsech ovladacich). Pri generovani
formatu se potrebuji jen nektere TFM, ale na ty updmap nema vliv a tex
si je po mktexlsr najde sam.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/