[cstex] Fwd: context a pdftex : chybi cmrm.enc

Stepan Roucka tetaberta at seznam.cz
Mon May 7 00:24:55 CEST 2007

Postupoval jsem dle Vasich rad, stahnul jsem si cont-tmf.zip z pragma-ade
a lm.zip z CTAN
mktexlsr
texexec --all --make

Pri prekladu dokumentu nyni dostavam ponekud odlisne chyby:

kpathsea: Running mktexpk --mfmode / --bdpi 600 --mag 1+0/600 --dpi 600 rm-lmr12
mktexpk: don't know how to create bitmap font for rm-lmr12.
kpathsea: Appending font creation commands to missfont.log.
 )
Warning: pdfetex (file rm-lmr12): Font rm-lmr12 at 600 not found
{/usr/share/texmf/fonts/enc/dvips/lm/lm-mathsy.enc}</usr/share/texmf/fonts/type
1/public/lm/lmsy10.pfb>{/usr/share/texmf/fonts/enc/dvips/lm/lm-ec.enc}</usr/sha
re/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb>

ovsem vysledek je stejny: chybi cisla v matematickem rezimu

Dekuji za pomoc, Stepan Roucka