[cstex] \sum v text a display modu - chyba?

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri May 4 23:47:09 CEST 2007

4.5.07, Ondrej Koala Vacha <koala at vju.cz>:

> Prave. Proto jsem se zde dovolil optat ani ne tak zkusenosti s TeXem, jako
> na zkusenosti s TeXem a lidmi.

> Nemam. Priznavam, ze jsem odzkousel jen ty sumy a dalsi jsem prevzal od
> nej. Omlouvam se, samozrejme \int jsou stejne v obou modech.

Oponent pri obhajobe musi neco vytknout, aby to nevypadalo, ze praci
necetl. Nejlepsi je nechat v praci nejakou formalni chybicku. Kdyz tam
zadna formalita neni, oponent je nucen se v tom stourat a najit neco,
z ceho muze mit student pri obhajobe hodne horkou chvili. Kdyz se bude
mluvit o formalitach, lze o tom celkem snadno diskutovat a komise pak
dojde k zaveru, ze krome banalnich formalit je prace dobra. Alespon
tak mi to rikal kdysi davno muj skolitel. Take uvod a zaver musi
obsahovat uzitecne vety, ktere muze oponent v pozmenene podobe opsat
do posudku.

> s pozdravem
> --
> Ondrej Koala Vacha