[cstex] OT: TeX a XML, XML a HTML

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri May 4 11:12:01 CEST 2007

4.5.07, "Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." <lpr at pontex.cz>:
> Děkuji za příspěvky, DocBook se mi líbí - především konvertovatelnost
> textů do řady formátů. Budu studovat (zřejmě se i ptát).

Konvertovatelnost do řady jiných formátů je obecná vlastnost XML.
Výhoda DocBooku spočívá v tom, že je to de facto standard a konverzní
styly jsou již hotové a dostupné na webu. Když trochu zapátráte na
webu, najdete videozáznamy několika přednášek Jirky Koska o DocBooku.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/