[cstex] TexLive na windows neprekada obrazky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Mar 28 21:43:34 CEST 2007

28.3.07, Luboš Kloc <kloc at ipm.cz>:
> Zdenek Wagner wrote:

> On muze byt problem v tom, ze zatimco v Linuxu je gs v podstate
> samozrejmou soucasti systemu, ve Win vubec nemusi byt nainstalovan.
> Matne se pamatuji, ze kdyz jsem pred par lety instaloval nekomu TL do
> Win, ze tam byl gs jako volitelna soucast, ktera se defaultne
> neinstalovala.
> Konverzni programy pak nemohou pocitat s tim, ze gs najdou.
> Asi se to musi nejak nastavit.

To je jine pocinaje TL 2007. Pri instalaci se snazi zjistit, zda je v
pocitaci Perl a GS, a pokud ne, tak je nainstaluje. Ja jsem to
nezkousel, ale v diskusnim listu TL se to dost probiralo a testovalo,
ale mozna to neni v konfiguraci prislusneho DVI->PDF. Pokud se Vam
podari najit rozdil, nahlaste to jako bug. Tvurci TL jsou vdecni za
kazdy namet k vylepseni.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/