[cstex] TexLive na windows neprekada obrazky

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Mar 28 17:59:03 CEST 2007

Zdenek Wagner wrote:

> Programy DVI -> PDF si dovedou na konverzi *.eps zavolat gs. Tusim, ze
> uz to v tomto listu bylo reseno, asi by se to naslo v archivu. Je
> mozne, ze je to jen ve Windows nevhodne nakonfigurovano.

On muze byt problem v tom, ze zatimco v Linuxu je gs v podstate
samozrejmou soucasti systemu, ve Win vubec nemusi byt nainstalovan.
Matne se pamatuji, ze kdyz jsem pred par lety instaloval nekomu TL do
Win, ze tam byl gs jako volitelna soucast, ktera se defaultne
neinstalovala.
Konverzni programy pak nemohou pocitat s tim, ze gs najdou.
Asi se to musi nejak nastavit.

S pozdravem,

Lubos Kloc