[cstex] Otázky zelenáče - 3. díl

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Mar 26 15:53:00 CEST 2007

26.3.07, Luboš Kloc <kloc at ipm.cz>:
> Byvaly wrote:

> Dobrý den,
> bohužel vzhledem k tomu, že nejsem schopen Vámi popisovanou chybu
> reprodukovat, nemám téměř žádné
> možnosti pátrat po příčině.
>
> Jediný trochu relevantní poznatek jsem již dříve uvedl:
> AR bohužel patří mezi nepříjemné programy, u kterých
> není zobrazení na obrazovce a výstup na tiskárnu vždy v souladu. Zkuste
> zobrazení + tisk pomocí GSview či podobného
> programu místo AR.
>
> S pozdravem,
>
> Luboš Kloc

Vim, ze AR ma chyby a casto neumi tisknout korektne na ne-PS tiskarne.
GSview ma takove chyby take, ale jine, takze nektery soubor se dobre
vytiskne v AR, jiny v GSview. Moje tiskarna nastesti umi PS, takze
tech problemu mam mene. Dale vim, ze ovladace tiskaren ve Windows maji
chyby, a to skoro vsechny. Nektere maji jen male chyby, napr. ze
zapomenou nastaveni a musi se to neustale znovu nastavovat, pripadne
ze nastavite tisk na "normalni papir" a tiskarna odmitne tisknout,
protoze kdyz zalozite normalni papir, tak musite nastavit, ze chcete
tisknout na "normalni papir", ale kdyz nekolikrat restartujete
Windows, tak to nakonec ten ovladac pochopi. Jine ovladace maji chyby
temer fatalni, takze napriklad nejde bez chyb vytisknout PDF, musite
to ghostscriptem vyrastrovat na TIF a vytisknout z photoshopu. A kdyz
to vyrastrujete v dostatecnem rozliseni (napr. moje inkoustovka umi
720 dpi), dostanete obri soubory a tisk trva nepredstavitelne
dlouho... Obecne se to da rici tezko, chce to zkouset:
- jiny SW nez AR
- jiny pocitac
- jinou verzi Windows
- jinou tiskarnu