[cstex] Otázky zelenáče - 3. díl

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Mar 26 14:22:54 CEST 2007

Byvaly wrote:

> Děkuji Vám mnohokrát za Váš test, potvrdil jste to co si ve skrytu
> myslím, tj. že problém je někde za pdfcstext, tj. prohlížeč, ovladač
> tiskárny, ...
>
> Nemáte náhodou Vy, nebo někdo z přítomných nějaký konkrétnější
> poznatek v tomto ohledu, prosím?

Dobrý den,
bohužel vzhledem k tomu, že nejsem schopen Vámi popisovanou chybu
reprodukovat, nemám téměř žádné
možnosti pátrat po příčině.

Jediný trochu relevantní poznatek jsem již dříve uvedl:
AR bohužel patří mezi nepříjemné programy, u kterých
není zobrazení na obrazovce a výstup na tiskárnu vždy v souladu. Zkuste
zobrazení + tisk pomocí GSview či podobného
programu místo AR.

S pozdravem,

Luboš Kloc