[cstex] Pomlčková dilema

RNDr. Ladislav Ševčovič Ladislav.Sevcovic at tuke.sk
Sun Mar 25 09:03:48 CEST 2007

Dobry den,
kedze vysvetlovanie by bolo zdlhave, odporucam literaturu, kde je uvedena problematika
dobre vysvetlena, napr. v monografii "P. Ko\v{c}i\v{c}ka, F. Bla\v{z}ek: Prakticka
typografia, cpress, Brno, 2004" aj co sa tyka sadzby cudzich jazykov. Pre slovencinu
odporucam este dobru knizku "L. Navratil, J. \v{S}imurka: Pravopis. Prakticka prirucka
slovenskeho pravopisu. ENIGMA, Nitra, 2005" a este velmi dobra knizka na typografiu v
slovenskom jazyku "Roman \v{S}\'ip: Typograficke minimum. SOU polygraficke, Bratislava,
2000".
S pozdravom L. Sevcovic
P.S. Moj skromny prispevok najdete na URL adrese:
http://people.tuke.sk/ladislav.sevcovic/TypoMin1.0.pdf
--
RNDr. Ladislav Ševčovič