[cstex] Velikost znaku v matematice

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 15 08:48:18 CET 2007

Josef Polách wrote:
> Zdravím zejména plainisty s dotazem
>
> Potřebuji zvětšit matematické fonty (v práci je několik
> vzorečků) na vhodnou velikost, protože běžný text je větším
> písmem (a taky jiným fontem, ne CM). Nemohu nasadit hromadné
> zvětšení jako \magnification\magstep2, protože bych si
> rozhodil už hotové věci udělané "na míru".
>
> Vím, že těch písem je pro matematiku vícero a že bych si je
> mohl nazvětšovat jednotlivě a přejmenovat nějak. Možná ale
> existuje elegantnější a jednoduchý způsobí, jak zvětšit
> všechnu matematiku (CM) najednou. Doteď jsem to
> [...]

Dobrý den,
myslím, že plain jako takový žádné nástroje pro hromadné změny fontů
nemá (kromě zmíněných \mag nebo \magnification).

Nicméně individuální předefinování základních rodin není
podle mého názoru zas tak složité. Mám na to soubor
mfonts12.tex. Přikládám, prostě si ho zkopírujte a podle
potřeby změňte \magstep.

S přáním všeho dobrého,

Luboš Kloc