[cstex] dopis nejde zkompilovat

Michal Svatuška svatuska at ufe.cz
Fri Mar 9 17:53:05 CET 2007

Děkuji Haně Skoumalové za vyřešení problému a Zdeňku Wagnerovi za
opravení
mojí angličtiny. Asi se na ten certifikát budu muset ještě pořádně
naučit. Přišel jsem
ještě na další chyby. Je potřeba odstranit nebo zakomentovat
\usepackage{czech}
a překládat pdflatex, jinak se tam píše české datum.

Michal Svatuška