[cstex] Otázky zelenáče 2. díl

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Mar 6 23:01:23 CET 2007

6 Mar 2007 08:39:44 -0800, Byvaly <byvaly at seznam.cz>:
> Vážený pane Wagnere,

> připravil jsem všechny podklady, tj. originální-podkladový obrázek v
> bmp, konvertovaný do eps a výsledné pdf.
>
> http://www.ogurkovi.cz/diagram/diagram.bmp
> http://www.ogurkovi.cz/diagram/diagram.eps
> http://www.ogurkovi.cz/diagram/diagram.pdf

Zjistil jsem 2 veci:

1. Tiskl jsem PDF v Linuxu AR 7.0 na PS tiskarne HP LaserJet 4m a
vytisklo se mi to presne tak, jak je to na obrazovce, tj. zadne sede
stiny.

2. diagram.eps neni EPS. Chybi tam hlavicky, takze netusim, odkud
vezme TeX rozmery. Ani ggv jej nezobrazi se spravnymi rozmery, protoze
%%BoundingBox na zacatku neni. Zrejme jste to nejak znasilnil rucne. A
protoze je ten soubor binarni, nelze se do nej jednoduse podivat.
Mimochodem, podle mych zkusenosti ma dvips s binarnimi EPS casto
problemy.

Zaver: v tomto pripade bych nejspis podezrival ovladac tiskarny,
nektere ovladace se totiz nedovedou poradne domluvit s AR. Zkuste
stejny PDF vytisknout jinde.

> Jsem zvědavý na Váš názor..., děkuji předem.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/