[cstex] OT: svehlave programy (Otázky zelenáče 2. díl)

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Mar 6 11:33:50 CET 2007

6.3.07, Luboš Kloc <kloc at ipm.cz>:
> Zdenek Wagner wrote:

> Nedavno jsem takto zbytecne potiskl asi dvacet fotopapiru.
> Chtel jsem vytisknout fotografii, ktera mela horni cast ciste
> bilou (byla tam prosvetlena mlha). Driver HP Photosmart
> pri tisku povazoval tu bilou cast za okraj a cely obrazek
> posunul vzhuru, ve svem "preview" okne to ovsem neukazal.

O driverech HP vim sve. Kdyz mi rikala kolegyne, ze ma neco udelane v
PowerPointu a na tiskarne se to proti preview posunuje, rikal jsem si,
ze za to muze PowerPoint. On by ten posun sam o sobe tolik nevadil,
ale slo o to, ze to byl poster na nekolika papirech A3 a kvuli tomu
posunu na jednom papire by po pripichnuti pod sebe nebyly spravne pod
sebou cisla rovnic. Vytiskl jsem to tedy z PowerPointu PS ovladacem do
souboru, v OS/2 jsem z toho udelal PDF -- a pri tisku to dopadlo
stejne. Kolegyne tedy upravila stranku tak, aby rovnice zacinaly uplne
vlevo a cislovani bylo uplne vpravo, takze uz to nepujde nikam
posunout. Slo. Z PowerPointu i z AR. Vyhodilo to mezery uprostred a
cisla prisunulo k rovnicim. Nakonec jsme na to ale vyzrali. Stacilo na
vrch stranky pridat bilou linku pres celou sirku stranky. Pri tisku na
bily papir je bila linka neskodna...

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/