[cstex] Otázky zelenáče - 3. díl

Byvaly byvaly at seznam.cz
Fri Mar 23 09:39:10 CET 2007

Dobrý den,

předem bych rád poděkoval všem laskavým lidem, kteří mi pomohli radou,
tipem, návodem v minulých dílech.

Dal jsem na Vaše rady a provedl konverzi z cslatex do pdfcslatex, což
představovalo především konverzi všech obrázků v mé práci z formátu
eps (použit Photoshop) do formátu png (pomocí aktuálního Gimpu, který
mne mile překvapil). Mou hlavní motivací bylo mít po tisku práce v
pozadí všech obrázků bílou barvu, nikoliv rastr, který vytváří dojem
šedé barvy. Vše proběhlo hladce až do do doby tisku :-(

Kromě obrázku zadání práce na druhé straně práce mají všechny obrázky
v pozadí opět šedý rastr.

Postupoval jsem tak, že všechny originální podkladové obrázky v
nekomrimované podobě (bmp, nebo tif) jsem převedl pomocí Gimpu na png,
při ukládání jsem zvolil toto jednotné nastavení:

- Prokládání (Adam7): NE
- Uložit barvu pozadí: ANO
- Uložit gamu: NE
- Uložit posun vrstvy: NE
- Uložit rozlišení: ANO
- Uložit čas vytvoření: ANO
- Uložit komentář: VOLBA NENÍ DOSTUPNÁ
- Uložit hodnoty barvy průhledných pixelů: VOLBA NENÍ DOSTUPNÁ
- Úroveň komprese: 5

Prosím Vás o nějaký tip, radu nebo podnět jak se nežádoucího rastru
zbavit. Děkuji Vám mnohokrát.

Celá práce, která byla předmětem tisku:
http://www.ogurkovi.cz/prace/eplan.pdf

1. obrázek s rastrem po tisku (1. strana - logo univerzity)
http://www.ogurkovi.cz/prace/logo.bmp
http://www.ogurkovi.cz/prace/logo.png

2. obrázek bez rastru (2. strana - zadání práce)
http://www.ogurkovi.cz/prace/zadani.bmp
http://www.ogurkovi.cz/prace/zadani.png

3. obrázek s rastrem po tisku (9. strana - 2-vrstvá architektura)
http://www.ogurkovi.cz/prace/2-vrstvy.tif
http://www.ogurkovi.cz/prace/2-vrstvy.png