[cstex] prosba o radu

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Jul 20 09:57:54 CEST 2007

Dobry den, zkuste sem poslat to makro, ktere vas zlobi, treba se nekomu
povede ten strednik navic odstranit. Sice jsou prazdniny, dovolene a
strasne vedro, ale treba nekdo poradi :-)

Co treba definovat
\def\vektor#1{(#1)} a psat
\vektor{1;2;a_3;c} (i kdyz usporu prace ve psani pomoci makra \vektor v
tomto pripade nevidim) Ale mozna jsem nepochopil, jak ten prikaz vektor
chcete pouzivat.

R.M.

On Thu, 19 Jul 2007, Stanislava [windows-1250]  Dvořáková wrote:

> Dobrý den.

Prosila bych o radu. S kolegyní sepisujeme příklady do lineární agebry pro
studenty. Chtěla jsem připavit příkaz \vektor pro zápis vektorů. Takový,
aby automaticky mezi složky vektoru vkládal ";" a vektor ohlaničil
závorkami. Navíc bych tento příkaz chtěla mít universální, tzn. pro 2 až
6ti složkové vektory (počet složek můžeme klidně zadávat). Ať to zkouším,
jak zkouším, vše mi píše o jeden ";" navíc.

Děkuji za pomoc a radu.

Stáňa Dvořáková