[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Jan 31 13:43:28 CET 2007

31.1.07, Jaromír Kuben <kuben at scova.vabo.cz>:

> Dobry den.
> S fonty samozrejme nic. Ale chtel jsem tim rici, ze neni k dispozici
> instalace pro
> ceskeho uzivatele, ktera by obsahovala vse, co by bylo zadouci, kde by
> se to nainstalovalo
> vsechno z nejakeho CD a uzivatel a uzivatel nemusel nic delat. Bohuzel
> Zdravi

Pricina problemu je v tom, ze uzivatelu *cs* veci je mensina. Cesta do
mezinarodnich distribuci vede pres integraci *cs* specialit do
majoritnich systemu. K tomu vede napr. nedavno dokonceny czech/slovak
pro babel, po jehoz integraci do standardniho LaTeXu muze (pdf)cslatex
prestat existovat. Stejne je nutno zaclenit csindex a csbibtex, aby to
nebyly samostatne programy. Potrebu dvoji instalace fontu do systemu a
pro TeX odstrani XeTeX. A parametry pro dvips -- proc? Parametry,
ktere potrebuji porad, mam v config.ps, parametry potrebne pro
konkretni soubor vkladam primo do dokumentu jako \special. Na
prikazovem radku tedy potrebuju jenom jmeno souboru, jen ve
specialnich pripadech potrebuji soubor jednou vytisknout jinak, ale
parametry pro toto jedno spusteni nema smysl nikam ukladat.

>               Jaromir Kuben

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/