PdfTeX a vystup do DVI (potreba toggle grid)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Sun Jan 14 23:00:39 CET 2007

16.9.06, Petr Mikulik <mikulik at physics.muni.cz>:

> Asi nemate nainstalovany nebo nakonfigurovany spravny gs. Viz
> Options/Configure -- chce to Ghostscript shared object: libgs.so.

Zkusil jsem to az ted. Samotny gs mi hlasi, ze je to verze 7.07, totez
mam v Options/Configure, libgs.so je symlink na libgs.so.7.07, jako
shared object v konfiguraci je oznacen libgs.so, ale nevyplnil jsem GS
include path ani GS options. Otevreni libovolneho souboru PS/EPS/PDF
(z tiff2ps, dvips, distilleru, pdftexu, pdftops) konci chybou
"undefined in setpagedevice". Pritom ggv mi vsechny soubory otevre (s
vyjimkou jednoho, jehoz velikost je vetsi nez 3GB, a ggv jej neumi
vubec precist), gs precte vsechny vcetne toho obriho, zobrazuje spravu
se neukaze, ale pomohl parametr -sDEVICE=x11. Zkusil jsem pripsat
totez do GS options v gsview, ale stale to hlasi stejnou chybu :-(

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/