[cstex] Xe(La)TeX – čeština v záložkách a balíček microtype

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Feb 27 09:07:22 CET 2007

Arnošt Štědrý wrote:
> v xetexovske konferenci tu TeX Live instalaci dost chvalil i jonathan.
> udajne je tam i dobre vyreseno deleni slov (coz se u tetechovskych
> balicku rict neda, tam je potreba zasahnout jak do delicich patternu,
> tak texmf.cnf)
>
> arnost

Omlouvam se za neznalost a odboceni od tematu, ale bohuzel
nezvladam sledovat vyvoj novych TeX-like systemu.
Podle teto diskuse se mne zda, ze XeTeX prinasi funkcnost, kterou
mela prinest Omega. Je Omega dnes mrtvy projekt? A jak
je to s dalsimi "dlouho slibovanymi" projekty (NTS,
LaTeX3 ....).

Diky za strucne info.

Lubos Kloc