[cstex] Xe(La)TeX – čeština v záložkách a balíček microtype

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Mon Feb 26 20:19:22 CET 2007

Dobrý den,

Arnost Stedry napsal(a):
> dobry den,
>
> o HZ a mikrotypografii psal jiz jano, ohledne zalozek -- mne pri nastaveni:
>
> usepackage[colorlinks,urlcolor=blue]{hyperref}
> [...]

tak se omlouvám, moje vina. Problém byl u hyperrefu parametr unicode=true,
který používám s pdfTeXem. Když jsem tento parametr odstranil, tak již skutečně
vše funguje jak má.

> vsechno aspon v kpdf  a evince funguje spravne, jak to vypada v akrobatu
> netusim (mam x86_64 a nepovedlo se mi jej nainstalovat)
>
> klicove je asi toto:
>
> (/usr/local/share/texmf/tex/xelatex/hyperref.cfg
> File: hyperref.cfg 2006/06/07 v1.2b hyperref configuration of XeTeX
> )

Ne, s tímto konfiguračním souborem není potřeba hýbat. Funguje verze zabalená
v TeX Live 2007. (Tzn. 2002/06/06 v1.2.)

--
Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>
http://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/