[cstex] Xe(La)TeX – čeština v záložkách a balíček microtype

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 26 12:41:24 CET 2007

2007/2/26, Arnost Stedry <arnost at cs.cas.cz>:
> dobry den,
> trochu jsem experimentoval a spis to vypada na nejake problemy s knihovnami.
> pocitam, ze centos ma nejak lepe vyresene spousteni 32 bitovych aplikaci.

Mozne to je. Kdyz jsem kupoval x86_64, vedel jsem od kolegu, ze s
nekterymi distribucemi Linuxu jsou potize, dokonce Ubuntu nepoznalo
sitovou kartu, takze instalace chcipla hned v pocatecni fazi. Kolega
na temer stejny HW, jaky jsem si objednaval, nainstaloval CentOS bez
problemu, takze jsem zvolil totez.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/