[cstex] PDF animacie + Fortran

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Feb 26 14:23:21 CET 2007

Ty obrazky do animace vytvorte nejlepe tim, co uz ovladate. Autori
AcroTeXu doporucuji pstricks, ja pouzivam mfpic, ostatni pouzivaji zase
to co ovladaji oni - treba fortran.

Posilam ukazku animace secny ktera se blizi k tecne. Je to jenom ukazka,
jak nadefinovat obrazek zavisly na parametrech a potom ho nekolikrat
vytvorit s ruznymi parametry. Ten priklad je celkem hloupy, protoze je
rychlejsi to delat pres multido a jenom s jednim parametrem (ten zbytek
si mfpic umi dopocitat) tak to ale berte jenom jako ukazku.

Link je http://old.mendelu.cz/~marik/latex/animations/tecna.tex

R. Marik