[cstex] PDF animacie + Fortran

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Feb 26 13:45:17 CET 2007

Zdravim,

ku mne stale nedorazil mail s otazkou. Ja tiez nie som dajaky expert
na FORTRAN (trosku v nom pracujem uz 30 rokov - pouzivam velmi malo
prikazov).

Cloveka potesi, ked ma niekto zaujem o podobny postup. Tu som to uz
nainstaloval (po tych prednaskach) viacerym (asi na 6 PC). Vsetko co
napisal pan Wagner je pravda. Tento postup ma pre TeXistov tu vyhodu, ze
da sa v "tomto" FORTRANe pisat TeXovske veci, daju sa tam pisat
PosTScriptove veci a teraz uz aj priamo riadit PDF animaciu - pomocou
zdrojoveho FORTRAN kodu. Na to z toho FORTRANu netreba vela vediet (ja
vystacim 7--12 prikazmi(!) -- skor ide o to, ze ako to vyratat, ako to
naprogramovat, treba vediet veci predstavit etc.

Takze, ak hocikto ma zaujem, som k dispozicii - napiste mi a
prediskutujeme to.

Zdravim
Ladislav Bitto