[cstex] novy listserver

Jan Pospisil honik at kma.zcu.cz
Tue Feb 20 07:08:19 CET 2007

On Fri, 16 Feb 2007, Martin Bily wrote:

> To nevím. Pošlete mi prosím URL nějakého takového příspěvku.

Tak například přímo Váš poslední email. Přímý odkaz:
http://lists.felk.cvut.cz/pipermail/cstex/2007-February/021356.html
zobrazuje češtinu správně, ale když si stahnete celý archiv za únor:
http://lists.felk.cvut.cz/pipermail/cstex/2007-February.txt.gz
tak tam už je Váš příspěvek pomršený, veškerá diakritika se ztrácí.
Takto jsou zdá se pomršené úplně všechny *.txt.gz.

> Je rovněž teoreticky možné, že nějakou chybu dělá nový listserver. To by
> znamenalo počkat si na jeho novou verzi, která by to případně řešila.

To bohužel nedokážu posoudit, mailman a jeho nastavení neznám. Vypadá to ale jen
na nějakou hloupou chybu a řešení by mohlo být vypnutí konverze do
ASCII.

J.P.

   Ing. Jan Pospisil, Ph.D.           e-mail: Jan.Pospisil at kma.zcu.cz
   University of West Bohemia         phone:  (+420) 37763-2675
   Department of Mathematics          fax:    (+420) 37763-2602
   Plzen, Czech Republic              address: Univerzitni 22, 306 14